A maeʻa le faiga faʻatonutonu, o le a tatalaina atoa e le atunuʻu Saina ona faitotoʻa i fafo atu o le ulufale atu ia Ianuari 9,2023, ma faʻaaogaina le 0 + 3 faʻamaʻi puipuia auala.

I lalo o le “0+3″ mode, o tagata e ulufale atu i Saina e le manaʻomia ona faʻamaonia faʻamaonia ma e manaʻomia le faia o suʻesuʻega faafomaʻi mo aso e tolu.I le vaitaimi, latou te saoloto e feoai solo ae e tatau ona usitaʻia le "code samasama" o le pasi tui.A maeʻa lena, o le a latou faia le suʻesuʻeina o le tagata lava ia mo aso e fa, o le aofaʻi o aso e fitu.O aiaiga maoti e faapea

1. Nai lo le fa'aalia o se lipoti le lelei o le nucleic acid a'o le'i alu i le va'alele, e mafai ona e lipoti atu le i'uga le lelei o se su'ega vave o le antigen na fa'atulaga e oe lava i totonu o le 24 itula a'o le'i o'o i le taimi e alu ese ai e ala i le pepa fa'ailoa fa'amatalaga tau soifua maloloina ma fa'amautinoa.

2. E leai se manaʻoga e faʻatali mo le iʻuga o suʻega nucleic acid i le malaevaalele pe a uma ona maua le faʻataʻitaʻiga.E mafai ona latou ave felauaiga lautele poʻo felauaiga faʻatulagaina e le tagata lava ia e toe foʻi i o latou fale pe nonofo i faletalimalo latou te filifilia.

3, e tatau i tagata ulufale ona alu i le nofoaga autu o suʻega / nofoaga suʻega poʻo isi fale suʻega faʻamaonia mo suʻega nucleic acid, ma i le aso muamua i le aso fitu o suʻega faʻavavevave i aso taʻitasi.


Taimi meli: Tes-26-2022